ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το παράπονό σας ή την παρατήρησή σας με σκοπό την ανεξάρτητη και αντικειμενική διερεύνηση οποιουδήποτε προβλήματος.

Ο Διευθυντής του ξενοδοχείου μας σε περίοδο 72 ωρών θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας στείλει σχετικό μήνυμα προκειμένου να διαχειριστεί/επιλύσει/απαντήσει το παράπονο ή το αίτημά σας.

Όλες οι σχετικές Επικοινωνίες, Μηνύματα, Έγγραφα και Ενέργειες που έγιναν, θα αρχειοθετηθούν σε σχετικό Φάκελο.

Reservations 24/7

nomadparalia@gmail.com

+ 30 23510 63 200

Follow Us

SOCIAL MEDIA ΚΑΝΑΛΙΑ

POST YOUR COMPLAINTS


SIGNUP FOR SPECIAL OFFERS

© Copyright 2022 Nomad Hotel - All Rights Reserved